tak po tom druhym záběru my to je hned jasný … prasknul mu blok motor … už sem tohle viděl na vlastní oči v Čr sice na jinym autě … ale taky se začal valit bílej dým zvejfuku a ten oheň ? no prasknul blok až ven takže nešel vejfukem no … a ani se nedivim podle mě tam daly moc silnej kompresor … a nechaly tam původní blok :)
Není důvod měnit blok, při radikálním zvýšení výkonu se musí vyměnit písty s ojnicemi nejlépe za kované, jsou k
lehčí a pevnější.Jestli se mu prorazil blok tak jedině z důvodů, že vyletěl píst……
4 komentáře
tak po tom druhym záběru my to je hned jasný … prasknul mu blok motor … už sem tohle viděl na vlastní oči v Čr sice na jinym autě … ale taky se začal valit bílej dým zvejfuku a ten oheň ? no prasknul blok až ven takže nešel vejfukem no … a ani se nedivim podle mě tam daly moc silnej kompresor … a nechaly tam původní blok :)
http://www.youtube.com/watch?v=dT0I0Q6LUuE
na prava prasklej blok na levo se rozlítla spojka byl sem tam osobně no … obě auta 600 hp ++ :flagus:
Není důvod měnit blok, při radikálním zvýšení výkonu se musí vyměnit písty s ojnicemi nejlépe za kované, jsou k
lehčí a pevnější.Jestli se mu prorazil blok tak jedině z důvodů, že vyletěl píst……
presne co rika kosty……a mohla by byt ani celokovana klika
:rotfl: amater ani mustanga neumí dát do kupy omg ti tuneři bych mu koupil příručku na tuning