A proč by to prosím tě zastavovat nechtěl? :D jako že by řidiči dal za vyučenou že tam stát nesmí jo? :D … on totiž vlak brzdí trochu úplně jinak než auto a když je rozjetej tak se ten několika tunovej kolos brzdí těžce..
:-D :-D no jo AETR je svině, řidiči kamionu určitě vyšla bezpečnostní přestávka zrovna na kolejích :-D :-D. A vlak už jel pomalu tak je jasně vidět že strojvůdce měl snahu zastavit, ale 80 tunovej vlak nebo kolik to váží není asi žádná prdel ještě když je to kov na kov
I přes použití rychlobrzdy(nouzový způsob brždění) se vlak,v případě souprav v usa těžkých i pár tisíc tun.Brzdí několik set metrů.I u nás váží lokomotiva běžně 85 tun a vozí vlaky 1000-2000tun těžké.Kecy o padajících lidech při použití rychlobrzdy nebo záchranné brzdy jsou fakt jen kecy.Maximálně poslední fáze,těsně než to zastaví může být se škubnutím.
7 komentářů
Rozletel se jako z MontiSystemu.
nevim ale podle mne se t zastavit dalo, jen strojvudce asi nechtel :)
A proč by to prosím tě zastavovat nechtěl? :D jako že by řidiči dal za vyučenou že tam stát nesmí jo? :D … on totiž vlak brzdí trochu úplně jinak než auto a když je rozjetej tak se ten několika tunovej kolos brzdí těžce..
:-D :-D no jo AETR je svině, řidiči kamionu určitě vyšla bezpečnostní přestávka zrovna na kolejích :-D :-D. A vlak už jel pomalu tak je jasně vidět že strojvůdce měl snahu zastavit, ale 80 tunovej vlak nebo kolik to váží není asi žádná prdel ještě když je to kov na kov
80ti tunovej vlak? si upad? to váží jedna lokomotiva (u nás, ty americký vážej víc) , vlaak muže vážit i stovky tun , v americe víc
Bože sem plácl první věc co mě napadla
I přes použití rychlobrzdy(nouzový způsob brždění) se vlak,v případě souprav v usa těžkých i pár tisíc tun.Brzdí několik set metrů.I u nás váží lokomotiva běžně 85 tun a vozí vlaky 1000-2000tun těžké.Kecy o padajících lidech při použití rychlobrzdy nebo záchranné brzdy jsou fakt jen kecy.Maximálně poslední fáze,těsně než to zastaví může být se škubnutím.