14 komentářů

      • vokurku na 140 to není stavěný tak to je to víš,a předstich se ti muže změnit kdykoliv při jízdě kort když to bereš do vysokejch toček dát tam bezkontakt mužeš s prstem v prdely a ktěm tlumičum je evidentně vidět že jsou v píči při týhle rychlosti to nemuže tahkle prasknout,jestly si měl někdy ten tlumič v ruce tak bys viděl jak silnej a kvalitní matroš to je,stejný se používaly do čz vojenských do terénu :-P :-*

        • To mě teda vysvětli jak se ti změní, když ho tam nemá co měnit? Je tam vačka dvě „kladívka“ a kondenzátor. Nevím co jsou u tebe vysoké otáčky 4-5 tisíc? Jo můžu si tam dát bezkontaktní s prstem v prdeli takže ta motorka je ještě ke všemu „DODO“? Není stavěná na co na 140km/h? Co to je za blbost, nemůžu u ní dát plný plyn? Ty když dáš u auta plyn až na podlahu tak se ti něco vysere? to snad ne. Jděte se s těma hajzlama vysrat

      • Člověče, na Kubě to bez žádný servisní slávy lítá doted a ještě jezdit bude. Zato my jako češi už dávno nejsme technicky vzdělaný a zručný národ. Jako motorkář jsem potkal hromadu lidí, co se k mašině chovají jako hovada. Když se tůruje motor za studena tak je fakt divný, že se v 80 tis. zadře….

        • Aha to je divný. Co má tůrování za studena společného ze zadřením? Motor se nemá vytáčet za studena to máš pravdu, ale je to kvůli tomu že při provozní teplotě se ti vymezí vůle mezi pístem a válcem v zámkách pístních kroužků atd. Maximálně vykurvíš motor že ti začne brát olej ztratí kompresi (ten olej ne u jawy to je dvou takt mazaný směsí ten olej bude brát vždy :laugh: ). Zadřel se kde na klice nebo na pístu, jestli to bylo u jawy tak to bude určitě kouslí všude :-D

  1. 650bandit on

    Problémy dělala uvolněná vačka a povolené šroubky odtrhu, propálený píst je tvoje blbost=zanedbaná údržba. Motorka dobrá, údržba měla tehdy častější intervaly. DoDo to rozhodně nebyla, hoch myslel tuning, každý se tehdy snažil motku šlechtit. Stavěná je do 120 km/h. Vidle tohle udělat nemůžou, blbec se v tom hrabal a něco zkurvil

Leave A Reply