Utíká vždy jako první.Zabrzdí tzv.rychlobrzdou a utíká do strojovny,do prostoru pro cestující nebo ven tak jako tady.Prostě k přežití je nutné být co nejdál od místa střetu.Intezitu brzdění už pak nijak ovivnit nemůže.Rychlobrzda brzdí co to jde.Všimněte si v našich vlacích(většinou malých motoráčcích nápisu na dveřích kabiny strojvedoucího.Těsně u nich se nemá stát a nemají tam být zavazadla.To proto,že až vyjede z oblouku a na přejezdu bude stát náklaďák,dá tam rychlobrzdu a těmi dveřmi zdrhá dozadu.
5 komentářů
Utíká vždy jako první.Zabrzdí tzv.rychlobrzdou a utíká do strojovny,do prostoru pro cestující nebo ven tak jako tady.Prostě k přežití je nutné být co nejdál od místa střetu.Intezitu brzdění už pak nijak ovivnit nemůže.Rychlobrzda brzdí co to jde.Všimněte si v našich vlacích(většinou malých motoráčcích nápisu na dveřích kabiny strojvedoucího.Těsně u nich se nemá stát a nemají tam být zavazadla.To proto,že až vyjede z oblouku a na přejezdu bude stát náklaďák,dá tam rychlobrzdu a těmi dveřmi zdrhá dozadu.
U elektrovlaku jde k pantografu, kde je nejtuzsi misto, ne?
Teda to jsi slyšel kde?Postup je stejný u každé lokomotivy.Teda z některých se utéct jinam než ven nedá..
Jak si nabyl čuňůůů :D:D:D
:-D :-D a když to tak vezmeš ani nemusel =D