Pěkný sráče ty jawy, před lety jsem měl 350/640 a propálil se mě u toho za jízdy píst, tenhle má starší model ale kvalita zpracování taky nic moc když se mu ohnou přední tlumiče
Nebude to jawou a čím teda chytráci? Jak je možný že se propálí píst pravého válce ve 140km/h vzduchem chlazeného motoru, asi kvalita zpracování nahovno nebo za to mohu já „rychlou“ jízdou? Jediný co mě napadlo bylo vysoký předstih a tím vznik detonačního hoření ale i tak za to mohou češi že tomu nedali u relativně mladé motorky bezkontaktní zapalování, za jízdy se přeci nemůže změnit předstih když tam nejsou žádný regulátory jako odstředivý a podtlakový viz. škoda 120. A ty přední vidlice na videu ukazují tu vaši kvalitu. Jediný co je na tom dobrý je cena náhradních dílů. Výkon 17kw na 350-tku taky nic moc. Je to prostě 2 takt z nízkýma otáčkama proto ten motor vydrží mnoho km ale kvalita prostě nahovno.
nesmysl co jsem měl jawiček snad všechny a bez problému to chce pánové udržovat a né lítat jak čurák honit to a kurvit a pak skuhrat že to nevydrží :-*
vokurku na 140 to není stavěný tak to je to víš,a předstich se ti muže změnit kdykoliv při jízdě kort když to bereš do vysokejch toček dát tam bezkontakt mužeš s prstem v prdely a ktěm tlumičum je evidentně vidět že jsou v píči při týhle rychlosti to nemuže tahkle prasknout,jestly si měl někdy ten tlumič v ruce tak bys viděl jak silnej a kvalitní matroš to je,stejný se používaly do čz vojenských do terénu :-P :-*
To mě teda vysvětli jak se ti změní, když ho tam nemá co měnit? Je tam vačka dvě „kladívka“ a kondenzátor. Nevím co jsou u tebe vysoké otáčky 4-5 tisíc? Jo můžu si tam dát bezkontaktní s prstem v prdeli takže ta motorka je ještě ke všemu „DODO“? Není stavěná na co na 140km/h? Co to je za blbost, nemůžu u ní dát plný plyn? Ty když dáš u auta plyn až na podlahu tak se ti něco vysere? to snad ne. Jděte se s těma hajzlama vysrat
Člověče, na Kubě to bez žádný servisní slávy lítá doted a ještě jezdit bude. Zato my jako češi už dávno nejsme technicky vzdělaný a zručný národ. Jako motorkář jsem potkal hromadu lidí, co se k mašině chovají jako hovada. Když se tůruje motor za studena tak je fakt divný, že se v 80 tis. zadře….
Aha to je divný. Co má tůrování za studena společného ze zadřením? Motor se nemá vytáčet za studena to máš pravdu, ale je to kvůli tomu že při provozní teplotě se ti vymezí vůle mezi pístem a válcem v zámkách pístních kroužků atd. Maximálně vykurvíš motor že ti začne brát olej ztratí kompresi (ten olej ne u jawy to je dvou takt mazaný směsí ten olej bude brát vždy :laugh: ). Zadřel se kde na klice nebo na pístu, jestli to bylo u jawy tak to bude určitě kouslí všude :-D
Problémy dělala uvolněná vačka a povolené šroubky odtrhu, propálený píst je tvoje blbost=zanedbaná údržba. Motorka dobrá, údržba měla tehdy častější intervaly. DoDo to rozhodně nebyla, hoch myslel tuning, každý se tehdy snažil motku šlechtit. Stavěná je do 120 km/h. Vidle tohle udělat nemůžou, blbec se v tom hrabal a něco zkurvil
Jaká údržba? To si mám před jízdou zkontrolovat předstihy a odtrhy? Ani nemůžu z jistotou říct že to bylo předstihem já sem vyměnil píst a šla hned z domu.
vibracema se ti muže změnit odtrch a u auta mužeš jet na plnej už stoho duvodu že jeto čtyřtakt vodou chlazenej takže má stále stejnou provozní teplotu u dvoutaktu chlazeným vzduchem se to přehřejvá když to držíš dlouho hlavně má velký vibrace a nejsou to vysoko otáčkový motory,točit jo ale přetáčet ne :-*
14 komentářů
jawa 350 8-)
Pěkný sráče ty jawy, před lety jsem měl 350/640 a propálil se mě u toho za jízdy píst, tenhle má starší model ale kvalita zpracování taky nic moc když se mu ohnou přední tlumiče
to nebude jawou :yes:
Tak tak, ukaž mi, kolik takhle starejch motorek po světě dneska jezdí :-)
Nebude to jawou a čím teda chytráci? Jak je možný že se propálí píst pravého válce ve 140km/h vzduchem chlazeného motoru, asi kvalita zpracování nahovno nebo za to mohu já „rychlou“ jízdou? Jediný co mě napadlo bylo vysoký předstih a tím vznik detonačního hoření ale i tak za to mohou češi že tomu nedali u relativně mladé motorky bezkontaktní zapalování, za jízdy se přeci nemůže změnit předstih když tam nejsou žádný regulátory jako odstředivý a podtlakový viz. škoda 120. A ty přední vidlice na videu ukazují tu vaši kvalitu. Jediný co je na tom dobrý je cena náhradních dílů. Výkon 17kw na 350-tku taky nic moc. Je to prostě 2 takt z nízkýma otáčkama proto ten motor vydrží mnoho km ale kvalita prostě nahovno.
nesmysl co jsem měl jawiček snad všechny a bez problému to chce pánové udržovat a né lítat jak čurák honit to a kurvit a pak skuhrat že to nevydrží :-*
A jak s těma tlumičema?? To špatně udržoval?? Měl tam málo oleje?? Proberte se Motorky úplně napíču.
vokurku na 140 to není stavěný tak to je to víš,a předstich se ti muže změnit kdykoliv při jízdě kort když to bereš do vysokejch toček dát tam bezkontakt mužeš s prstem v prdely a ktěm tlumičum je evidentně vidět že jsou v píči při týhle rychlosti to nemuže tahkle prasknout,jestly si měl někdy ten tlumič v ruce tak bys viděl jak silnej a kvalitní matroš to je,stejný se používaly do čz vojenských do terénu :-P :-*
To mě teda vysvětli jak se ti změní, když ho tam nemá co měnit? Je tam vačka dvě „kladívka“ a kondenzátor. Nevím co jsou u tebe vysoké otáčky 4-5 tisíc? Jo můžu si tam dát bezkontaktní s prstem v prdeli takže ta motorka je ještě ke všemu „DODO“? Není stavěná na co na 140km/h? Co to je za blbost, nemůžu u ní dát plný plyn? Ty když dáš u auta plyn až na podlahu tak se ti něco vysere? to snad ne. Jděte se s těma hajzlama vysrat
Člověče, na Kubě to bez žádný servisní slávy lítá doted a ještě jezdit bude. Zato my jako češi už dávno nejsme technicky vzdělaný a zručný národ. Jako motorkář jsem potkal hromadu lidí, co se k mašině chovají jako hovada. Když se tůruje motor za studena tak je fakt divný, že se v 80 tis. zadře….
Aha to je divný. Co má tůrování za studena společného ze zadřením? Motor se nemá vytáčet za studena to máš pravdu, ale je to kvůli tomu že při provozní teplotě se ti vymezí vůle mezi pístem a válcem v zámkách pístních kroužků atd. Maximálně vykurvíš motor že ti začne brát olej ztratí kompresi (ten olej ne u jawy to je dvou takt mazaný směsí ten olej bude brát vždy :laugh: ). Zadřel se kde na klice nebo na pístu, jestli to bylo u jawy tak to bude určitě kouslí všude :-D
Problémy dělala uvolněná vačka a povolené šroubky odtrhu, propálený píst je tvoje blbost=zanedbaná údržba. Motorka dobrá, údržba měla tehdy častější intervaly. DoDo to rozhodně nebyla, hoch myslel tuning, každý se tehdy snažil motku šlechtit. Stavěná je do 120 km/h. Vidle tohle udělat nemůžou, blbec se v tom hrabal a něco zkurvil
Jaká údržba? To si mám před jízdou zkontrolovat předstihy a odtrhy? Ani nemůžu z jistotou říct že to bylo předstihem já sem vyměnil píst a šla hned z domu.
vibracema se ti muže změnit odtrch a u auta mužeš jet na plnej už stoho duvodu že jeto čtyřtakt vodou chlazenej takže má stále stejnou provozní teplotu u dvoutaktu chlazeným vzduchem se to přehřejvá když to držíš dlouho hlavně má velký vibrace a nejsou to vysoko otáčkový motory,točit jo ale přetáčet ne :-*