9 komentářů

  1. Atreides6 on

    Celé je to na piču. zakazují telefonování za jízdy ale jíst, pít kouřit a poslouchat rádio a kecat se spolujezdcem můžete takže s tím telefonováním je to dementní a jen se na kampaních proti telefonování za jízdy napakují různé organizace co to propagují. Hlavní je aby kurva autoškoly nedávaly řidičák na požádaní ale aby absolvent autoškoly dokázal jet opravdu minimálně 130km/h a dokázal předjet nebo objet. Protože současný stav j takový že čerství řidiči nejeli nikdy víc jak 80km/h a nikdy nic nepředjeli. pak vznikají kolony protože ve předu jede kretén pomalu a za ním tlupa dalších co neumějí předjet pomalejšího.

    • JEžiš debile telefonovat za jízdy můžeš. Jediný problém je v tom, že nesmíš držet telefon v ruce u ucha. Takže hands freee…. Čerství řidiči hlavně musí jezdit. Většina lidí co vylezla z autoškoly nesedla za volant auta a nedrandila to po dálnici 130… Proč ? protože kurva v autoškole děláš jízdy na nějákym autě a doma máš auto úplnějiný! takže to chce čas a trpělivost. A halvně to nechce kokoty jako ty, kteří kdejakýho začátečníka vytrouběj, problikaj a jinak stresujou. Proč? no to už by ti mohlo dojít.

      • Atreides6 on

        Z autoškoly má vylézt řidič který je schopen jezdit a začlenit se do běžného provozu a ne že se v něm teprve učí základy jako jet minimálně 130km/h a umět předjíždět. tohle se mají naučit v autoškole. Klidně ať řidičák stojí 30tisíc korun i více ale ať řidiči jež zkoušky udělají jsou kvalitní. a po roce za 5 tisíc přezkoušení někde na okruhu kde bude muset prokázat svou zručnost v řízení klidně i se svým autem a pokud neprojde licenci odebrat. Pak možná ubude nehod na silnici a sníží se počet aut. Všechno to začíná v autoškole. Dnes Vám i autoškolák nabídne slevu když mu podepíšete že jste absolvoval jako jízdy. Takže tak

        • to by bylo sice hezky, ale v autoskole nemuzes proste nabrat ty zkusenosti a to ti bude minimalne pul roku trvat nez si svoje auto osahas a nebudes brzdit dopravu jako vsichni novacci.. jezdit, jezdit, jezdit, jinak to nejde a ti autoskola proste neda… to je jako se skolou, taky jsi nabuseny teorii a pak jdes do prace, kdy znas vse co si se ucil ve skole ale hned 1. den nebudes podavat perfektni vysledky… ja jsem spis toho nazoru, ze prvni rok za volantem pouze se spolujezdcem, ktery ma uz nejaky ten rok ridicak, rozhodne by tihle zacatecnici nemeli sedet za volantem prvni rok sami…

        • Tak v autoškole tě naučí pouze základy tak jako v každé škole. Naučí tě dopravní značky, křižovatky prostě pravidla provozu a nějakou údržbu za těch pár hodin co tam strávíte to ani nijak jinak nejde. Na dálnici se z autoškolou taky jezdí takže těch 130 tam můžeš jet. Nejtěžší to mají ženský který nikdy v životě neseděli v autě a nemají pro to žádný cit. My za mlada jsme kupovali různý auta bez papírů na pole třeba žigula nabo škodovky různý na vyblbnutí a zároveň už získáš nějaký zkušenosti, dneska už je doba internetu až nikdo takový blbosti dělat nebude, a ten provoz je taky čím dál tím větší, chce to hold brát taky ohledy na druhé, někde tu praxi získat musí. Kdyby autoškola měla trvat rok aby účastníci vylezli nabytí zkušenostma tak by to muselo stát strašný balík peněz, který si každý bohužel nemůže dovolit a to nemluvím o té čekací době v autoškole prostě to takhle fungovat nikdy nebude ;-)

        • Johny007 on

          Hlavně by školit nesměl každý čurak, mladí kluci by měli namatkově se prihlašovat do autoškoly jako komisaři a hodnotit ty zmrdy. Můj cvičici kratil hodiny tim, že jsem ho vozil po obchodech, jednou jsem na něho čekal 45 minut, tak to už i on uznal, že je to hodne a tu jednu hodinu mi odpustil. Když jsou prostě na trhu takové autoškoly, tak se nedivte. Na dalnici jsem byl v autoškole 0x, max jsem jel 90 na okresce.. Naštěstí jsem si sehnal práci, kde jsem pak mohl jezdit a vyjezdit se. Samozřejmě se tohle projevilo u zkoušek, kdy jsem to na proprvé dal jenom já.

Leave A Reply