i kdyby ty stěny měli 5 cm, což pochybuju, a byly ja nevím z čeho, tak ten podtlak to stejně pokrčí fakt jako papír :D nechtěl by jsem být v jeho kůži :D
Záleží na konstrukci a kroutícím momentu čerpadla, médiu co se přečerpává a síle stěny cisterny. Kdyby mělo 5cm jak se tu píše, tak bych chtěl vidět to čerpadlo :D… A kdyby tam bylo víc vzduchu tak se to vůbec nepovede kvůli pružnosti vzduchu. Ale i přes to, že si myslím, že měla tak 10mm stěnu, tak to musel bejt podtlak brutální..
To spíše byla vývěva a pro admina u těhle aut když něco vypouštíš pod tlakem tak máš puštěný čerpadlo a veškeré otvory máš utěsněné aby jsi mohl natlakovat cisternu takže pánové museli něco vysávat a měli puštěnou vývěvu na autě a ucpala se jim hadice což bych v životě neřekl že to může udělat takový podtlak aby to zbortilo stěny spíš by mě napadlo že to „udusí“ motor
To mě taky došlo že tam nebude před 1:1 ale i tak auto měl podle zvuku takřka na volnoběh tak to motor vyráběl „jen“ pár kilovat a vývěva musí mít také nějaké „točky“ takže tam zas nějaký brutální převodoví poměr být nemůže. A snad mě nechcete říct že když nějaký jantar bude jezdit z „hovnocucem“ zapne vývěvu a zapomene otevřít vzadu uzávěr že mu to zbourá cisternu? Na to už by snad měli myslet soudruzi z výroby ne?
12 komentářů
takto som videl nazivo spucit sa cisternovy vagon neviem ake ma hrube steny ale pokrcilo ho ako papier tiez v sekunde :-D :-D
i kdyby ty stěny měli 5 cm, což pochybuju, a byly ja nevím z čeho, tak ten podtlak to stejně pokrčí fakt jako papír :D nechtěl by jsem být v jeho kůži :D
když něco vypouštím, tak to pak nepoteče, tohle bylo přes čerpadlo
:liquor:
to dofoukne.. :D
Záleží na konstrukci a kroutícím momentu čerpadla, médiu co se přečerpává a síle stěny cisterny. Kdyby mělo 5cm jak se tu píše, tak bych chtěl vidět to čerpadlo :D… A kdyby tam bylo víc vzduchu tak se to vůbec nepovede kvůli pružnosti vzduchu. Ale i přes to, že si myslím, že měla tak 10mm stěnu, tak to musel bejt podtlak brutální..
To spíše byla vývěva a pro admina u těhle aut když něco vypouštíš pod tlakem tak máš puštěný čerpadlo a veškeré otvory máš utěsněné aby jsi mohl natlakovat cisternu takže pánové museli něco vysávat a měli puštěnou vývěvu na autě a ucpala se jim hadice což bych v životě neřekl že to může udělat takový podtlak aby to zbortilo stěny spíš by mě napadlo že to „udusí“ motor
Jo máš pravdu. Taky padl názor, že ty sračky solidně rozežírají nádrž zevnitř, na čemž je asi dost pravdy, takže to prostě moc masa nemělo
Kdyby ta nádoba měla stěnu 50mm tak by to těžko jezdilo… A síla čerpadla (vývěvy) není problém protože je to vždycky přes převodovku.
To mě taky došlo že tam nebude před 1:1 ale i tak auto měl podle zvuku takřka na volnoběh tak to motor vyráběl „jen“ pár kilovat a vývěva musí mít také nějaké „točky“ takže tam zas nějaký brutální převodoví poměr být nemůže. A snad mě nechcete říct že když nějaký jantar bude jezdit z „hovnocucem“ zapne vývěvu a zapomene otevřít vzadu uzávěr že mu to zbourá cisternu? Na to už by snad měli myslet soudruzi z výroby ne?
P.S. jestli chcete někdo nejvíc like tak sem hodtě výpočet :D
P.S. Já ti na ten tvůj jeden like z vysoka seru ;-)
Imploze vagónu… http://www.youtube.com/watch?v=E_hci9vrvfw