12 komentářů

  1. Záleží na konstrukci a kroutícím momentu čerpadla, médiu co se přečerpává a síle stěny cisterny. Kdyby mělo 5cm jak se tu píše, tak bych chtěl vidět to čerpadlo :D… A kdyby tam bylo víc vzduchu tak se to vůbec nepovede kvůli pružnosti vzduchu. Ale i přes to, že si myslím, že měla tak 10mm stěnu, tak to musel bejt podtlak brutální..

    • To spíše byla vývěva a pro admina u těhle aut když něco vypouštíš pod tlakem tak máš puštěný čerpadlo a veškeré otvory máš utěsněné aby jsi mohl natlakovat cisternu takže pánové museli něco vysávat a měli puštěnou vývěvu na autě a ucpala se jim hadice což bych v životě neřekl že to může udělat takový podtlak aby to zbortilo stěny spíš by mě napadlo že to „udusí“ motor

      • To mě taky došlo že tam nebude před 1:1 ale i tak auto měl podle zvuku takřka na volnoběh tak to motor vyráběl „jen“ pár kilovat a vývěva musí mít také nějaké „točky“ takže tam zas nějaký brutální převodoví poměr být nemůže. A snad mě nechcete říct že když nějaký jantar bude jezdit z „hovnocucem“ zapne vývěvu a zapomene otevřít vzadu uzávěr že mu to zbourá cisternu? Na to už by snad měli myslet soudruzi z výroby ne?

Leave A Reply